Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. Prodajalec (proizvajalec) mora napako odpraviti v 45 dneh od prejema blaga. V nasprotnem primeru mora proizvajalec zamenjati z drugim, istim ali enakovrednim brezhibnim izdelkom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri proizvajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določil iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijsko popravilo se opravi s pogoji, navedenimi na garancijskem listu. Kupec z vračilom blaga nima stroškov. Če želi kupec izdelek vrniti v garancijsko popravilo na stroške prodajalca, to stori na naslednji način:

  • kupec po telefonu pokliče na številko 02/ 745-03-86 in se o vračilu blaga dogovori s sodelavci za vračilo izdelkov
  • v skladu z dogovorom prodajalec obvesti GLS, da prevzame reklamiran izdelek.

Navodila za vračilo reklamacijskih izdelkov

Ob vračilu izdelka prodajalcu mora kupec priložiti obrazec za vračilo blaga, ki ga lahko natisnete s klikom na ... Kupec mora priložiti tudi fotokopijo računa in originalen garancijski list. Naslov za vračilo blaga je Hiša daril d.o.o., Slovenja vas 75, 2288 Hajdina. Kupec mora blago ustrezno pripraviti za transport tako, da uporabi originalno embalažo z vsemi dodatki (stiroporji, kartoni), ali drugo ustrezno embalažo. Stroške pošiljanja izdelkov plača pošiljatelj. Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če boste garancijo uveljavljali neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Če imate dodatna vprašanja glede vračila blaga, pokličite na telefonsko številko 02/745-03-86 ali pošljete eketronsko pošto na naslov: narocila afna hisadaril.si.